пʼятницю, 15 січня 2016 р.


 «Розкажу я Миколаю, яку книжечку читаю»

         В районній бібліотеці для дітей пройшла акція для учнів 1- 5 класів «Розкажу я Миколаю, яку книжечку читаю». В цій акції взяли участь учні Зозулинецької ЗОШ І- ІІІ ст. Мишківська Інна (5 кл.), Стасюк Дмитро (4 кл.), Видюх Тетяна (2 кл.), Шурман Оксана (2 кл.)
          Роботи цих учнів були представлені на виставці в районній бібліотеці для дітей.

       1.    Мене звати Стасюк Дмитро. Я навчаюсь в 4 класі.Нещодавно я прочитав книгу « Варнявчик та його друзі»,   яку написала Наталя Безпалова. Ця книжка дуже цікава, в ній багато яскравих іллюстрацій. В книжці розповідається про різні таємниці, які є на горищі. Головними героями твору є Вадько та Наталка. Діти дуже цікаві, розумні, бо дуже легко справляються із завданнями. Вони дуже смвливі! Я захоплююся цими героями, їхньою відвагою, сміливістю, хотів би бути схожим на них, адже я разом з ними переживаю їхні пригоди.                                                                         
         Мені подобається ця книжка, в ній є різні завдання, які допомагають мені розвивати пам’ять, увагу, вчать мне дружити і творити. Книга дуже захоплююча. Я хотів би , щоб діти прочитали її, роздивилися малюнки та виконали завдання.
          Книгу я часто беру до школи, щоб почитати її разом з своїми друзями, однокласниками.
          Раджу всім прочитати цю книгу.

                  
        2.    Моїми першими книжечками були казки  « Червона шапочка», «Колобок» та інші. Коли я була ще зовсім маленькою книжки мені читала мама, а  бабуся  розповідала казки.
         Пізніше я почала читати сама. Найбільше я запамятала казку Г. Х. Андерсона « Снігова королева».  Це дуже повчальна казочка. В ній мене вразила вірна та справжня дружба дітей Кая і Герди та багато іншого.
           Тепер, коли я стала дорослішою, мене цікавить пригодницька література, також люблю читати Т. Г. Шевченка, Л. Українку,         І. Я. Франка.
          У нас є невелика бібліотека в школі і сільська бібліотека, які я з задоволенням відвідую тому, що там  є багато цікавих книг. Читаючи книги, я поринаю у новий світ пригод. Це моє улюблене заняття.
      Мишківська Інна
      учениця 5 класу Зозулинецької ЗОШ І

            3.   Доброго дня, Святий Миколай!
    Мене звати Шурман Оксана. Я навчаюсь у 2 класі, живу в селі Зозуленці. Я дуже люблю читати книжечки. Зараз я читаю книжку «Українські народні казки». Мені дуже подобається читати казки, адже вони такі цікаві і захоплюючі. З них можна дізнатися багато повчального. У казках розповідається про різні чарівні дива.Мені сподобалась казка «Царівна- змія». Вона вчить мене бути доброю, совісною, бути чуйною до чужого горя та біди. Закінчується казочка добре, і я дуже рада.
     Раджу всім прочитати цю казку.

           4.   Моя перша самостійно  прочитана книга «Дюймовочка». Цю книгу купила мені мама. Вона сподобалась мені гарними іллюстраціями, змістом.
        Недавно я прочитала книгу В. Нестайка «Тореодори з Васюківки». Мені прочитати її порекомендував друг.Запамяталась вона мені цікавими розповідями про пригоди хлопчиків.
        Вдома в мене є невеличка бібліотека, прблизно 25 книг. Тому книги для читання я беру в шкільній та сільській бібліотеці, а ще у друзів. Книга має велике значення в моєму житті, бо саме з книг я дізнаюсь багато нового, цікавого, повчального.

            Видюх Тетяна
            учениця 3 класу Зозулинецької ЗОШ І – ІІІ ст..

                                                          
          За підсумками журі автори цих робіт були нагороджені подяками районного відділу культури.
                                                     


       

Немає коментарів:

Дописати коментар