пʼятницю, 2 лютого 2018 р.


                 Моя єдина Україна

                         Тобі Україно, мій мужній народе,
                         Складаю я пісню святої свободи.
                         Усі мої сили і душу широку
                         Й життя я віддам до останнього кроку,
                         Аби ти щаслива була, Україно,
                         Моя Батьківщино!

           В історії становлення незалежності і соборності України, особливе місце займає 22 січня 1919 року, коли Директорія Української Народної Республіки проголосила Злуку всіх українських земель в єдину Українську державу. Саме цей день з’єднання Західноукраїнської Народної Республіки з Українською Народною Республікою прийнято відзначати як свято – День незалежності і Соборності України.
           З метою поглиблення знань про історичний факт злуки українського народу бібліотекар провела бесіду «Моя  єдина Україна » з працівниками сільської ради.
                                                      


 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар