четвер, 25 вересня 2014 р.

Тут я народився, тут я живу, і друзі тут мої

        12 вересня в святково прибраній кімнаті Пустовійтівського ДНЗ відбувся дитячий ранок 
« Тут я родився, тут я живу, і друзі тут мої».
        Насамперед, дошкільнята, одягнені в українську форму, разом з усіма присутніми заспівали Державний Гімн України.
       Бібліотекар розповіла дітям, що Україна – це наша Батьківщина. Тут живуть громадяни незалежної країни. Діти – це , також, громадяни України, адже , живуть на цій землі, люблять і шанують своїх батьків, свій рідний край. На квітучій українській землі живуть люди різних національностей, та усі вони єдиний народ України. У нас загальний дім, де має назавжди поселитись радість, мир і спокій.
      Вихованці старшої групи розповідали вірші та співали пісні про Україну, рідний край, про державні символи України – герб і прапор, червону калину, рідну мову.
      Артур Гаврилюк наголосив: «Хай чують друзі й вороги,
                                                             Що Україна вічна,
                                                             Незнищенна.
                                                             Від неї лине світло навкруги.»
    Настя Соколюк прочитала « Молитву за Україну».
    Вихователька ДНЗ Ісаєва Г.В., підводячи підсумок, закликала дітей:
              «Свою Україну любіть,
              Любіть її, і в дні незгоди
              За неї господа моліть».
                                                             
                                                                          

Немає коментарів:

Дописати коментар